Design magazin
Design magazin
Fűszer Tartály

Ajorí

Fűszer Tartály Az Ajorí kreatív megoldás különféle ételízesítők, fűszerek és ételízesítők megszervezésére és tárolására, az ország különféle kulináris hagyományainak kielégítésére és illesztésére. Elegáns organikus kialakítása szobrászati darabká teszi, amely kiváló dísztárgyként szolgál, amelyet az asztal körül beszélgetés indítóként tükrözhet. A csomagolás kialakítását a fokhagymabőr ihlette, ez az öko-csomagolás egyedi javaslatává válik. Az Ajorí egy környezetbarát formatervezésű bolygó, amelyet a természet ihlette és teljes egészében természetes anyagokból készít.

Újrahasznosított Ékszerek

Clairely Upcycled Jewellery

Újrahasznosított Ékszerek Gyönyörű, tiszta, újrahasznosított ékszerek, amelyeket a Claire de Lune csillár gyártásából származó hulladék felhasználása céljából terveztek. Ez a sor jelentős számú gyűjteménygé fejlődött ki - minden elbeszélő történet, mind nagyon személyes pillantást vet a tervező filozófiájába. Az átláthatóság a tervezők saját filozófiájának alapvető eleme, és ezt tükrözi a használt akril választása. Az alkalmazott tükör akril kivételével, amely maga is tükrözi a fényt, az anyag mindig átlátszó, színes vagy tiszta. A CD-csomagolás megerősíti az átültetés fogalmát.

Konzol

Mabrada

Konzol Egyedülálló, festett fából készült kőből készült konzol, amely egy régi autentikus kávédarálót mutat be, amely a török korszakig nyúlik vissza. Egy jordániai kávéhűtőt (Mabrada) reprodukáltak és úgy alakították ki, hogy az egyik lábának álljon konzol másik oldalán, ahol a daráló ül, így lenyűgöző darabot teremt az előcsarnok vagy a nappali számára.

Gyűrű

The Empress

Gyűrű Fantasztikus szépségkő - pirop - lényege lényege a nagyságot és az ünnepséget hozza. Ez a szépség és egyediség a kő azonosította a képet, amelynek célja a jövő dekorációja. Szükség volt egy egyedi keret létrehozására a kő számára, amely a levegőbe viszi őt. A követ a tartófémén túl húzták. Ez a formula érzéki szenvedély és vonzó erő. Fontos volt megtartani a klasszikus koncepciót, támogatva az ékszer modern felfogását.

A Vállalati Identitás

Jae Murphy

A Vállalati Identitás A negatív teret azért használják, mert kíváncsivá teszi a nézőket, és ha egyszer megtapasztalják ezt az Aha pillanatot, azonnal tetszik és memorizálja. A logójelnek J, M kezdőbetűi vannak, a kamera és az állvány a negatív helybe van beépítve. Mivel Jae Murphy gyakran fényképez gyermekeket, a névből kialakított nagy lépcsők és az alacsonyan elhelyezett kamera azt sugallják, hogy a gyerekek szívesen láthatók. A vállalati identitás kialakításán keresztül tovább fejleszti a logó negatív tér-elképzelését. Új dimenzióval egészíti ki az elemeket, és valósághűvé teszi a szlogen: A hétköznapi jelenség ritka megjelenése.

Bross

The Sunshine

Bross Ennek az ékszernek a jellemzője, hogy itt egy nagy, komplex kő alakú, amelyet láthatatlan (levegő) keretre állítottak be. Az ékszer tervezés nézete csak az összeszerelési technológiát elrejtő kövekre nyílik meg. Maga a kő két, észrevétlen lámpatesttel és egy gyémántokkal megtöltött vékony lemezen van. Ez a lemez képezi a támasztószerkezet brossok alapját. Tartja, és a második kő. A teljes kompozíciót a kifinomult fő köszörűkő után lehetett lehetővé tenni.